Par banku Investoriem

Konti un maksājumi

Home Banking

Sistēma Home Banking ļauj Rietumu Bankas klientiem, atrodoties savā birojā un izmantojot datoru, pārvaldīt savu kontu un izmantot pilnu bankas pakalpojumu klāstu.

Klienta sadarbība ar banku tiek nodrošināta pa dažādiem datu pārraides kanāliem:

  • internets;
  • sabiedriskā tālruņu tīkla kanāli;
  • citi kanāli.

Programma ir nodrošināta ar vairākiem aizsardzības līmeņiem, ieskaitot paroļu sistēmu, automātisko informācijas kodēšanu un klienta elektronisko parakstu.

Sistēma Home Banking ļauj veikt failu importēšanu no klienta grāmatvedības sistēmas (piemēram, sagatavot tajā maksājumu dokumentāciju) uz Home Banking sistēmu. Analoģiski sistēma nodrošinā arī dokumentu eksportēšanu uz klienta grāmatvedības sistēmu.

Izmantojot Home Banking, klients var saņemt bankas sagatavotu informācijas paketi, kas ietver informāciju par kontu stāvokli, Latvijas Bankas un Rietumu Bankas valūtas kursus, Rietumu Bankas "mīksto" valūtu kursus, kā arī citu informāciju. Bez tam klients var operatīvi jebkurā diennakts laikā nosūtīt bankai norādījumus (maksājuma rīkojumus, pieprasījumus konvertēšanai un citus norādījumus) un izsekot visām izmaiņām savā kontā par interesējošo laika periodu. Norādījumu un pieprasījumu nosūtīšanai Home Banking sistēmā jums būs nepieciešams Rietumu ID numurs, "breloks" Digipass un CD vai USB atmiņa ar programmu Signature.

Sazināšanās ar banku iespējama latviešu, krievu vai angļu valodā.

Tarifi: Home Banking


Diennakts tālrunis
+371 67025555 Rietumu.Info
(tikai zvaniem)