Par banku Investoriem

Par banku

Šogad eCom21 tiks veltīta "cilvēciskajam" aspektam tiešsaistes uzņēmējdarbībā

2017. g. 28. jūnijs, 10:21 / Serviss 2017. gada 16. un 17. novembrī Rīgā norisināsies kārtējā starptautiskā konference eCom21. Tiešsaistes uzņēmējdarbības profesionāļi un līderi jau sesto reizi pulcēsies Latvijas galvaspilsētā, lai pārrunātu savu izpratni par tirgu, diskutētu par nozares nākotni, apspriestu galvenās tendences un paņēmienus veiksmīgai darbībai.

Tāpat kā iepriekšējos gados, dalībnieki ieradīsies no dažādām valstīm. Būs pārstāvēti uzņēmumi un speciālisti no Vācijas, Francijas, Izraēlas, ASV, Krievijas un citām valstīm. Konferenci arī šogad atbalstīs Rietumu Banka.

Organizatori šā gada konferenci nosaukuši par E-Commerce HD⊃2;: Homo Digitalis in High Definition. Tās centrālā tēma ir cilvēks, viņa vēlmes un prasības, personas dati un to izmantošana, apmierinātība un drošība. Tāpat, kā cilvēks maina elektroniskās tirdzniecības un saistīto jomu esošo uzņēmējdarbības modeli. Un par to, kā tehnoloģijas ļauj atjautīgākajiem notiekošās pārmaiņas izmantot savā labā.

Lūk, konferences dienas kārtības galvenās tēmas:

1. Ekosistēmas centrā — cilvēks; kādēļ uz cilvēkiem orientēta uzņēmējdarbība izvirzīsies priekšgalā?

2. Vecie spēlētāji un jaunie risinājumi: IoT, biometrija, Mobile.

3. Kognitīvās tehnoloģijas un Machine Learning: pārcilvēcīga jauda "cilvēcīgai" tirdzniecībai tiešsaistē.

4. Kā FMCG un e-commerce maina viens otru.

Diskusijās uz skatuves un kuluāros, referātu pēc referāta foruma dalībnieki analizēs, kādas stratēģijas un taktikas būtu labāk izvēlēties, lai gūtu panākumus pasaulē, kurā cilvēks ir ne tikai cilvēks, bet arī gigantiska datu masa, savukārt dati — līdzeklis, kā dot cilvēkam vairāk un vairāk no viņa iegūt. Apspriedīs visus viedokļus par tēmu: no uzņēmējdarbības, mārketinga, inženieranalīzes un pat neirobioloģijas viedokļa.

Saglabājot tradīcijas, konferences praktiskais fokuss būs ļoti jaudīgs. Apspriedīs galvenās tirgus tēmas un tendences, kā arī reālus uzņēmējdarbības portfeļus, tostarp:

AMLD, PSD2 un ES vienotā tirdzniecības telpa: kā mainās spēles noteikumi.

— Kā likt customer experience kalpot loģistikai?

— Nejūtamā nozīmīgums: digital goods un pakalpojumi.

— Kur ved banku pakalpojumu transformācija digitālajā vidē?

— Kādas finanšu tehnoloģijas tirgū akūti nepieciešamas?

Blockchain un Smart contracts tiešsaistes tirdzniecībai: ne tikai maksājumi?

— Kā veicot pirkumus ar mobile store mainās industrija un lietotāju paradumi?

Visi jaunumi un aktuālā informācija atrodama vietnē ecom21.com.



Eleonora Gailiša
Preses un sabiedrisko attiecību nodaļa
Tālr: +371-67020506
Fakss: +371-67020563
E-pasts: egailisha@rietumu.lv
Diennakts tālrunis
+371 67025555 Rietumu.Info
(tikai zvaniem)