Man un ģimenei

Bankas konts, maksājumi, kartes un citi pakalpojumi bez Bankas apmeklējuma. Dažādas kapitāla pārvaldīšanas programmas. Diennakts atbalsts un konsultācijas.

  • Par izmaiņām tarifos

    Informējam, ka no 22. marta tiks mainīti atsevišķi tarifi operācijām finanšu un fondu tirgos, kā arī par operācijām ar investīciju zeltu.

  • Rietumu Bankas darbības rezultāti 2023. gadā

    Ir publicēts Rietumu Bankas un koncerna nerevidētais finanšu pārskats par 2023. gada janvāri-decembri.

Jūsu personīgais menedžeris

Rietumu Bankas personīgais menedžeris – tā ir individuāla pieeja Klientam un katrai viņa bankas operācijai.

Personīgais menedžeris palīdz atrisināt jebkādu, pat visikdienišķāko jautājumu, ietaupot Klienta laiku, spēkus un resursus, ņemot vērā viņa vēlmes, uzņēmējdarbības specifiku un katras situācijas īpatnības.

Personīgais menedžeris palīdzēs detalizēti iepazīties ar Bankas pakalpojumiem, tās iespējām un jaunajiem piedāvājumiem un palīdzēs nokārtot formalitātes.

Personīgais menedžeris vienmēr atbildēs uz Klienta jautājumiem un personīgi uzraudzīs viņa uzdevumu un rīkojumu izpildi.

Personīgais menedžeris ir Klienta pilnvarots pārstāvis Bankā, kurš pārstāv Klientu sadarbībā ar Bankas vadību, Compliance dienestu un citām struktūrvienībām, tostarp kredītu un investīciju departamentiem.

Personīgais menedžeris nodrošina efektīvu Klienta sadarbību ar galvenajiem speciālistiem, Bankas darbiniekiem, organizē atbilstošu komunikāciju, kā arī nodarbojas ar aktuālu, nozīmīgu un arī mazāk nozīmīgu jautājumu, par kuriem Klients dažreiz pat neiedomājas, risināšanu.

Personīgais menedžeris rūpējas, lai Klienta intereses tiktu pārstāvētas vislabākajā veidā, bet viņa uzdevumi tiktu izpildīti maksimāli ātri un efektīvi!

Pieraksts bankas apmeklējumam

Klientu apkalpošana tiek nodrošināta pēc iepriekšēja pieraksta.
Jautājumu gadījuma lūdzam sazināties ar Banku pa tālruni +371 67025555 vai e-pastu [email protected]

Mūsu klienti var pierakstīties bankas apmeklējumam, izvēlēties sev ērtu dienu un laiku.

Lūdzu norādiet galveno vizītes mērķi: konta atvēršana, konta apkalpošana, maksājumi, noguldījumi, kartes saņemšana, operācijas ar skaidru naudu, konsultācija utt.

Pēc tam sistēma ģenerēs Jūsu rindas numuru, kas noteiktā laikā parādīsies uz tablo klientu apkalpošanas zālē.

Ja norādīsiet savus personas datus (pēc vēlēšanās), saņemsiet arī apstiprinājuma īsziņu un/vai e-pasta vēstuli.

Iepriekšējais pieraksts