Par banku Investoriem

Kartes

IAPA

Rietumu Bankas izdoto MasterCard Platinum un Visa Platinum karšu lietotāji bez maksas var izmantot IAPA pakalpojumus.

Pakalpojuma apraksts:
  • rezervēt un iegādāties lidmašīnas biļetes;
  • saņemt lietišķa rakstura un arī tūrisma informāciju par vairāk kā 220 valstīm, 100 pilsētām un 200 lidostām;
  • iespēja operatīvi rezervēt viesnīcu un saņemt atlaides vairāk kā 80 000 populārākajās viesnīcās visā pasaulē. Daudzās viesnīcās klientam ir iespēja saņemt papildu servisu - labākas istabas, bezmaksas "welcome" dzērienu, atlaides pusdienām, bezmaksas biznesa centru izmantošanu, utml.;
  • iespēja iznomāt automašīnu ar atlaidi Avis, Hertz, National CarRental, Europcar, Sixt, Holiday Autos un citās kompānijās.

Pilna un precīza informācija par IAPA piedāvātajiem pakalpojumiem ir pieejama IAPA mājas lapā www.iapa.com, kā arī ir ietverta IAPA informatīvajā klienta rokasgrāmatā IAPA Member Handbook, kuru klients saņem kopā ar kredītkarti. IAPA mājas lapā klients var izmantot arī dažādus ceļojuma plānošanas palīglīdzekļus – valūtas konvertētāju, laika apstākļu prognozes visā pasaulē, laika zonu informāciju, saņemt informāciju par apmeklējamo valsti, utt.

Kā saņemt pakalpojumu

Saņemt un izmantot IAPA piedāvātās atlaides un pakalpojumos, klients var IAPA mājas lapā www.iapa.com. Lai pirmajā reizē reģistrētos IAPA mājas lapas pakalpojumu izmantošanai, klientam sava lietotāja vārda vietā (Login) jānorāda savas IAPA klienta kartiņas numurs.

Rezervēt viesnīcu vai iznomāt auto var arī izmantojot tālruni, faksu vai elektronisko pastu:

  • zvanot pa tālruni + 44 20 8256 9001;
  • nosūtot aizpildītu rezervēšanas formu Hotel & Car Rental Reservations Fax Form For Associatw Members pa faksu + 44 20 8256 9002. Rezervācijas formu jūs saņemat kopā ar IAPA klienta kartiņu;
  • izmantojot e-pastu reservations.london@iapa.com;
  • rīkojoties atbilstoši atlaižu kuponā vai IAPA rokasgrāmatā norādītajai rezervācijas informācijai izvēlētajam pakalpojumam.

Veicot viesnīcas numura vai automašīnas nomas rezervēšanu, klientiem ir obligāti jānorāda vai telefoniski jānosauc IAPA biedra numurs, kas ir norādīts uz klientam izsniegtās IAPA klienta kartes. Atcerieties, ka automašīnas rezervēšanai un atsevišķos gadījumos – arī viesnīcas rezervēšanai papildu jānorāda konkrēts IAPA līguma numurs (katrai organizācijai savs), kuru varat atrast IAPA Member Handbook.

IAPA ne vēlāk kā 24 stundu laikā pa faksu vai e-pastu klientam apstiprinās viesnīcas numura vai automašīnas nomas rezervāciju, sniedzot informāciju par klientam noteikto viesnīcas numura vai automašīnas nomas cenu, kurā jau būs iekļauta atlaide.

Bagāžas nozaudēšanas vai aizkavēšanās gadījumā klientam ir jāaizpilda attiecīgās lidsabiedrības PIR (Property Irregularity Report) forma, jāsazinās ar IAPA, zvanot uz IAPA klientu kartē norādīto klientu atbalsta dienesta tālruņa numuru, un jānosauc PIR norādītā informācija. Kad bagāža tiks atrasta, IAPA darbinieki sazināsies ar klientu un nodrošinās bagāžas nosūtīšanu klientam.

Kas ietilpst klienta komplektā
  • IAPA biedra karte;
  • IAPA ceļojuma plānošanas sistēmas Travelplan kompaktdisks;
  • IAPA Member Handbook, kas satur informāciju par IAPA sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī ziņas par atlaidēm viesnīcās un automašīnu nomas kompānijās, kā arī detalizēta pamācība viesnīcu rezervēšanai un automašīnu nomai;
  • Hotel Reservation Form viesnīcu rezervācijas un automašīnu nomas faksa formas, ko var arī pavairot vairākkārtējai izmantošanai;
  • IAPA speciālo piedāvājumu kuponi;
  • divi bagāžas piekariņi un divas siksniņas, kas nodrošinās lidostā reģistrētās bagāžas atrašanu un nogādāšanu īpašniekiem bagāžas aizkavēšanās gadījumā. Bagāžas piekariņi, izmantojot siksniņas, jāpiestiprina pie savas bagāžas, ceļojot, - tas palīdzēs atrast lidostā reģistrēto bagāžu, lai to nogādātu īpašniekam bagāžas aizkavēšanās gadījumā.
Diennakts tālrunis
+371 67025555 Rietumu.Info
(tikai zvaniem)