Par banku Investoriem

Kartes

Priority Traveller

Rietumu Bankas izdoto MasterCard / VISA Gold karšu lietotāji var bez maksas izmantot programmas Priority Traveller priekšrocības. Šī programma palīdzēs jums ietaupīt līdzekļus biznesa un atpūtas ceļojumu laikā, kā arī nodrošinās papildu ērtības.

Priority Traveller nodrošina:
  • iespēju ar atlaidēm rezervēt numurus vai saņemt ekskluzīvus piedāvājumus vairāk kā 50 000 populārākajās viesnīcās pasaulē, tai skaitā Starwood, InterContinental, Hilton, Hyatt, Four Seasons, Leading Hotels of the World, Radisson, Mandarin Oriental, Wyndham, Marriott viesnīcās;
  • iespēju īrēt automašīnu ar atlaidi līdz 30% Avis, Hertz, National CarRental, Europcar, Holiday Auto kompānijās;
  • atlaides SPA veselības centros;
  • atlaides golfa spēlēm, kā arī īpašus ceļojumu piedāvājumus kaislīgiem golfa spēlētājiem - kompleksas atlaides viesnīcām un golfa laukumiem.

Pilna informācija par Priority Traveller piedāvātajiem pakalpojumiem, tajā skaitā par SPA veselības centros un golfa klubos pieejamajām atlaidēm, ir pieejama mājas lapā www.prioritytraveller.com, kā arī ir ietverta Priority Traveller informatīvajā katalogā Hotel & Car Rental Directory, ko banka izsniedz klientam kopā ar kredītkarti.

Lai saņemtu un izmantotu Priority Traveller piedāvātās atlaides, klients viesnīcas rezervāciju vai automašīnas nomu var veikt:
  • internetā, Priority Traveller mājas lapā www.prioritytraveller.com. Klienta numurs reģistrācijai šajā mājas lapā (login name) ir uzdrukāts uz Priority Traveller klienta kartiņas, kuru jūs saņemat kopā ar kredītkarti;
  • zvanot pa tālruni + 44 20 8256 9005;
  • nosūtot aizpildītu rezervēšanas formu Hotel & Car Rental Reservations Fax Form pa faksu + 44 20 8256 9006. Rezervācijas formu jūs saņemat kopā ar Priority Traveller klienta kartiņu;
  • izmantojot e-pastu reservations@prioritytraveller.com.

Veicot viesnīcas numura vai automašīnas nomas rezervēšanu, rezervējot vai norēķinoties par SPA veselības centra vai golfa kluba pakalpojumiem, klientam ir obligāti jānorāda vai telefoniski jānosauc Priority Traveller klienta numurs, kas ir norādīts uz klientam izsniegtās Priority Traveller klienta kartes.

Priority Traveller ne vēlāk kā 24 stundu laikā telefoniski, pa faksu vai e-pastu klientam apstiprinās viesnīcas numura vai automašīnas nomas rezervāciju, sniedzot informāciju par klientam noteikto viesnīcas numura vai automašīnas nomas cenu, kurā jau būs iekļauta atlaide.

Bagāžas nozaudēšanas vai aizkavēšanās gadījumā klientam nekavējoties par bagāžas nozaudēšanu vai aizkavēšanos ir jāinformē attiecīgā lidsabiedrība un jānoformē PIR (Property Irregularity Report) forma. Kad PIR forma ir iesniegta lidsabiedrībā, klientam jāsazinās ar Priority Traveller, zvanot uz Priority Traveller klienta kartē norādīto klientu atbalsta dienesta tālruņa numuru, un jānosauc PIR norādītā informācija. Kad bagāža tiks atrasta, Priority Traveller darbinieki sazināsies ar klientu un nodrošinās bagāžas nosūtīšanu klientam.

Uzmanību! Ja viesnīcas numura vai automašīnas nomas rezervāciju klients neveic caur Priority Traveller, bet gan tieši vēršoties autonomas uzņēmumā, viesnīcā vai tūrisma aģentūrā, Priority Traveller atlaide var netikt nodrošināta! Lūdzam uzmanīgi izlasīt rezervācijas informāciju, kas norādīta Priority Traveller mājas lapā vai katalogos pie izvēlētā pakalpojuma.

Kas ietilpst klienta komplektā
  • Priority Traveller klienta karte.
  • Priority Traveller Hotel & Car Rental Directory viesnīcu un automašīnu nomas kompāniju katalogs ar informāciju par kontakttālruņiem, adresēm, pieejamajām atlaidēm, kā arī detalizēta pamācība viesnīcu rezervēšanai un automašīnu nomai.
  • Priority Traveller Club Directory klubu katalogs ar informāciju par kontakttālruņiem, adresēm un pieejamajām atlaidēm.
  • Priority Traveller Hotel & Car Rental Reservations Fax Form viesnīcu rezervācijas un automašīnu nomas faksa formas, ko var arī pavairot vairākkārtējai izmantošanai.
  • Divi bagāžas piekariņi un divas siksniņas. Bagāžas piekariņi, izmantojot siksniņas, jāpiestiprina pie savas bagāžas, ceļojot, - tas palīdzēs atrast lidostā reģistrēto bagāžu, lai to nogādātu īpašniekam bagāžas aizkavēšanās gadījumā.
Diennakts tālrunis
+371 67025555 Rietumu.Info
(tikai zvaniem)