Par banku Investoriem

Kartes

Atbalsta dienests World Elite Concierge

Lidmašīnas reisa izvēle un aviobiļetes rezervēšana, automašīnas īre, galdiņš labākajā restorānā, biļetes uz teātra izrādi vai operu, informācija par to, kur iespējams iegādāties jums nepieciešamās lietas - to visu jūsu vietā uzzinās un izdarīs jūsu kartes asistents - atbalsta dienests World Elite Concierge.

Atbalsta dienests palīdzēs negaidītās situācijās ārvalstīs. Piemēram, tiks nozaudēta pase vai kredītkarte. Atbasta dienests Jūsu vietā nokārtos visas formalitātes, ātri nogādās kartes dublikātu un skaidru naudu, bet līdz tam, veiks jums nepieciešamos pirkumus, apmaksās viesnīcas numuriņu un citus izdevumus.

Vērsieties atbalsta dienestā jebkurā jautājumā, pat visneparastākajā - tas vienmēr atradīs risinājumu.

Neparasti uzdevumi atbalsta dienestam

Kā rāda pieredze, MasterCard atbalsta dienests var izpildīt visneparastākos uzdevumus, bet brīžiem pat vienkārši ekstravagantus lūgumus. Un tam ir daudz reālu piemēru.

Parādīt visu

  • Nepieciešamais Šveices pulkstenis

    World Elite kartes īpašnieks ieradās Cīrihē un kādā no veikalu skatlogiem ieraudzīja pulksteni, kuru vēlējās nopirkt. Tomēr laiks jau bija vēls, veikals - slēgts, bet nākamās dienas rītā klientam vajadzēja lidot prom. Atlika tikai piezvanīt atbalsta dienestam un raksturot pulksteņa modeli, minēt veikala nosaukumu un adresi, lai pēc atgriešanās mājās klientu jau gaidītu sūtījums, ar viņam iepatikušos pulksteni.

  • Modes konsultants laulātajai draudzenei

    Kāds uzņēmējs uz dažām dienām darba komadējumā ieradās Berlīnē. Ar viņu kopā ceļoja sieva, kura nolēma izmantot iespēju atjaunot savu apģērbu klāstu. Tā kā uzņēmējs bija aizņemts ar darba jautājumiem un nevarēja doties kopā ar sievu iepirkties, bet viņa ne pārāk labi orientējās Berlīnē, viņš vērsās atbalsta dienestā.

    Tur viņu ne tikai informēja par labāko veikalu atrašanās vietām, bet arī piešķīra personīgo modes konsultantu, kurš kopā ar kundzi apmeklēja visus veikalus, sniedza padomus un palīdzēja piemeklēt atbilstošus apģērbus jaunajai sezonai.

  • Nestāvot rindā uz Luvru

    World Elite īpašnieks ieradās Parīzē un devās uz Luvru. Rinda uz vienu no pasaules labākajiem muzejiem bija ļoti gara. Nolemjot velti nezaudēt laiku, klients vērsās atbalsta dienestā, kas uzreiz atsūtīja palīgā darbinieku, kurš iestājās rindā klienta vietā.
    Pēc kāda laika, pastaigājot pa krāšņajiem Parīzes bulvāriem, kartes īpašnieks saņēma zvanu, ka tuvojas viņa kārta apmeklējumam Luvrā, un devās iepazīties ar pasaules mākslas šedevriem.

  • Pārsteigums mīļotajai

    Veiksmīgs uzņēmējs ilgi lauzīja galvu par to, kādu oriģinālu dāvanu pasniegt savai sievai dzimšanas dienā. Neko neizdomājot un pilnībā izmisis, viņš piezvanīja atbalsta dienestam un lūdza palīdzēt.
    Dienestā, neskatoties uz lūguma neparastumu, neapmulsa un palūdza klientu aizpildīt anketu, lai iegūtu vispārīgu priekšstatu par viņa sievas gaumi un interesēm. Pēc tam atbalsta dienesta darbinieki izvēlējās un piedāvāja vairākus dāvanas variantus. Kad dāvana beidzot bija izvēlēta un uzdāvināta, sieva par to bija sajūsmā! Turklāt, izrādījās, ka lai dāvana patiktu, tai nebūt nav jābūt dārgai.

  • Biļetes, kuru nebija

    World Elite īpašnieks negaidīti ieradās Londonā, laikā, kad tur noritēja slavenā modes skate London Fashion Week. Tā kā iepriekš ceļojums netika plānots, biļetes uz modes nedēļas pasākumiem nebija pasūtītas, tomēr esot Lielbritānijas galvaspilsētā, klients vēlējās noteikti tos apmeklēt. Par sarūgtinājumu visas biļetes jau bija izpārdotas. Klients nolēma izmēģināt laimi un vērsās atbalsta dienestā. Un dienesta darbiniekiem izdevās iegādāties biļetes savam Klientam!

  • Breda Pita vējjaka

    Noskatoties jauno filmu ar Bredu Pitu galvenajā lomā, World Elite kartes īpašnieks ļoti vēlējās nopirkt tādu pašu vējjaku kā Holivudas slavenībai. Bez īpašām cerībām uz panākumu, bet drīzāk ziņkāres dzīts, viņš piezvanīja atbalsta dienestam. Klientam par pārsteigumu dienesta darbinieki ķērās pie darba, sazinājās ar saviem partneriem Holivudā, noskaidroja visu par šo vējjaku un drīzumā tieši tādu pašu nogādāja klientam.

  • Šanhajas labirintos

    MasterCard World Elite kartes īpašnieks apmaldījās Šanhajā. Saprotot, ka patstāvīgi viņam līdz viesnīcai vairs nokļūt neizdosies, viņš piezvanīja atbalsta dienestam. Tur uzreiz atrada cilvēku, kurš pārzin ķīniešu valodas mandarīnu dialektu, kurš pa telefonu palūdza vietējo iedzīvotāju pavadīt tūristu līdz viesnīcai.

  • Muita un skaidra nauda

    Pie iebraukšanas Turcijā World Elite kartes īpašnieku aizturēja muitas darbinieki, kuri atklāja, ka viņš nav deklarējis valstī ievedamo skaidro naudu. Klientam palīdzēja atbalsta dienesta darbinieki, kuri ātri sazinājās ar vietējo vēstniecību un piešķīra advokātu. Drīzumā tūrists varēja mierīgi turpināt braucienu.

  • CSN Kairā

    World Elite kartes īpašnieks, vadot īrētu automašīnu, Kairā iekļuva CSN. Tā kā negadījums notika svešā valstī, viņš nezināja, kā pareizi jārīkojas šādā situācijā. Klientam palīdzēja atbalsta dienests, kas viņam sniedza kvalificētu juridisko konsultāciju un informēja, kā pareizi jāizsauc ceļu satiksmes policija un jānoformē CSN, kā arī, kā saņemt zaudējumu atlīdzināšanu no apdrošināšanas uzņēmuma.

  • Skaidra nauda pa pastu

    Ceļojuma laikā World Elite kartes īpašniekam nozaga maku ar visām kredītkartēm un skaidro naudu. Situāciju pasliktināja tas, ka klients zādzību atklāja tikai brīdī, kad viņam nācās norēķināties par viesnīcu.
    Atrodoties bezizejas situācijā, viņš piezvanīja atbalsta dienestam, kur operatīvi atrisināja problēmu un vienojās ar viesnīcu par rēķina apmaksu. Jau pēc pāris stundām klients varēja saņemt skaidru naudu tuvākajā pasta nodaļā.

  • Individuāls kruīzs

    World Elite kartes īpašnieks vērsās atbalsta dienestā ar lūgumu organizēt viņam individuālu kruīzu pa Vidusjūru ar jahtu. Atbalsta dienestam bija jāatrod jahta ar kapteini, jāizvēlas salas, pie kurām tā piestās un jāaprēķina kustības ātrums, ņemot vērā laika apstākļus. Kruīzs noritēja veiksmīgi un klients bija ļoti apmierināts!

  • Vinnētās derības

    Kāds džentelmenis noslēdza derības ar World Elite kartes īpašnieku, ka atbalsta dienests nespēs nogādāt bongo bungu komplektu uz viņa jahtu, kas atradās Monako piestātnē. Kartes īpašnieks derībās vinnēja - bungas atradās uz jahtas klāja jau pēc 45 minūtēm.

  • Vīna kolekcijas izveide

    Kāds World Elite kartes īpašnieks - vīnu kolekcionārs - regulāri vērsās atbalsta dienestā pēc labāko someljē konsultācijām. Ar viņu palīdzību klients izveidoja lielisku kolekciju un papildināja savu vīna pagrabu ar patiesi retiem eksemplāriem.

  • Ziloņu piegāde

    Kāzu ceremonijas norisei Londonā saskaņā ar indiešu tradīcijām, World Elite kartes īpašniekam bija nepieciešams īsts zilonis. Atbalsta dienests ne tikai atrada britu galvaspilsētā ziloni, kurš kļuva par kāzu "karieti" līgavai un līgavainim, bet arī nokārtoja visus administratīvos jautājumus, lai saņemtu atļauju rīkot svinīgu kāzu gājienu pilsētas centrā.

Diennakts tālrunis
+371 67025555 Rietumu.Info
(tikai zvaniem)